Lid worden

U kunt  hier een aanvraag doen voor het lidmaatschap van de Imkersvereniging Haarlemmermeer.

We nodigen u uit om een keer langs te komen op het maandelijkse “Bijenpraatje", bent u geïnteresseerd dan vindt er een kennismakingsgesprek plaats, waarin we de wederzijdse verwachtingen kunnen uitspreken.

U kunt eventueel de komende cursussen volgen of als u al imkerervaring heeft is er de mogelijkheid om te helpen met de verzorging van de verenigingsvolken of mee te draaien in de zwermdienst. Natuurlijk bent u ook van harte welkom als u graag de handen uit de mouwen steekt om te helpen met het onderhoud van de tuin en het park. Niet alleen op de Werkzaterdagen (3e zaterdag van de maand), maar door het hele jaar komen wij nog handen tekort. Dus wilt u meewerken op het Bijenpark om de leefomgeving voor de bijen te verbeteren, meld u aan.

De contributie bedraagt € 40 per jaar.