Het bestuur

De Imkersvereniging Haarlemmermeer is opgericht op 27 maart 1992. In de beginperiode werd er geïmkerd op de IJweg waar nu FC Hoofddorp gelegen is, tegenwoordig is het bijenpark aan de Spieringweg gelegen. Sinds de oprichting heeft de IVH de doelstelling om imkers te begeleiden met het houden van bijen en zorg te dragen voor de bijenstand in Haarlemmermeer.

De vereniging heeft begin 2016 een volledig nieuw bestuur gekozen. Het was nodig de IVH een nieuwe start te geven en gezamenlijk een nieuwe richting in te slaan.

Vol fantastische ideeën en met veel enthousiasme heeft een kleine groep de handen ineen geslagen om met nieuw elan de Imkersvereniging Haarlemmermeer weer te maken tot een vereniging voor en door leden. En met succes!

• Voorzitter: Paul IJlst
  • Secretaris: Carina Schoorl